FAQ
Jak zaplatím?
Platit můžete pohodlně pomocí PayPal nebo Kreditní karta. Faktura a dodací list jsou součástí balení.
Jak zjistím dostupnost zboží?
Stav zásob je viditelný v procesu objednávání. Existují následující varianty:
· Skladem: Položka je skladem v dostatečném množství a bude vám co nejdříve odeslána.
· Není skladem, více skladem: Položka není momentálně skladem, ale byla již objednána a je na cestě k nám. Položka bude doručena zdarma.
· Počet jednotek na skladě, více na skladě: Jakmile je na skladě méně než 100 prodejních jednotek, zobrazí se aktuální stav zásob. Pokud jsme položku doobjednali, zobrazí se nápis "více skladem". Položky, které došly a již se neobjednávají, tento dodatek nemají.
Na, které položky se slevy nevztahují?
Pokud máte slevový kód, můžete jej zadat do nákupního košíku a u Rekapitulace objednávky
vložit. Fleurop položky, knihy a položky, které již byly zlevněny, se již neuplatňují slevy
Jak probíhá doručení?
Vaše objednávky doručujeme prostřednictvím společnosti DHL.
Standardní doprava DHL:
Všechny objednávky přijaté v pondělí až pátek do 15:00 jsou zabaleny a odeslány ještě týž den.
Mohu si nechat doručit objednávku na jinou adresu?
V části "Můj účet" v pravém horním rohu vyhledávání můžete kdykoli udržovat vlastní doručovací adresy a u každé objednávky rozhodnout, kam ji máme odeslat.
Mohu změnit fakturační adresu?
Vaši fakturační adresu jsme uložili do vašeho účtu. Pokud máte více poboček, najdete zde jejich fakturační adresy. Pro každou objednávku můžete zvolit fakturační adresu.
Co když se něco pokazí?
Děláme vše pro to, abychom vaše objednávky pečlivě a správně zabalili a odeslali. Pokud však zboží dorazí poškozené, v zásilce je nesprávné zboží nebo nesplňuje vaše očekávání, najdeme řešení. Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle +420 792 487 101 nebo e-mailem floristshop@fleurop.de.
Jaké jsou přednosti Floristshop?
- Stav zásob je viditelný v procesu objednávání. Okamžitě vidíte, zda je zboží skladem nebo bude brzy opět dostupné. Existují následující varianty:
- Skladem: Položka je skladem v dostatečném množství a bude vám co nejdříve odeslána.
- Není skladem, více skladem: Položka není momentálně skladem, ale byla již objednána a je na cestě k nám. Položka bude doručena zdarma.
- Počet jednotek na skladě, více na skladě: Jakmile je na skladě méně než 100 prodejních jednotek, zobrazí se aktuální stav zásob. Pokud jsme položku doobjednali, zobrazí se nápis "více skladem". Položky, které došly a již se neobjednávají, tento dodatek nemají.
- Faktura jsou součástí balení.
- Stav zásilky a sledování: Stav všech objednávek lze sledovat online. Odpovídající odkaz najdete v potvrzení o odeslání, které obdržíte e-mailem.
- Optimalizované logistické procesy. To znamená, že vaše objednávky budou zabaleny a odeslány rychleji.
- Výběr fakturační a dodací adresy: Během procesu objednávání si nyní můžete sami zadávat různé dodací adresy a rozhodnout, kam má být vaše objednávka doručena. Můžete si také vybrat fakturační adresu. Můžete si vybrat mezi adresou vaší hlavní prodejny nebo jedné z vašich poboček.
Co je potřeba vědět:
- rychlé odeslání: Všechny objednávky přijaté do 15:00 hodin odesíláme tentýž den. Díky optimalizovaným logistickým procesům budou nyní vaše objednávky vyřizovány ještě rychleji.
- Nejnižší cena: Ve FloristShopu je zboží trvale levnější než u jiných květinářských velkoobchodů.
- Neni žádná minimální hodnota objednávky: Potřebujete pouze jednu položku? Žádný problém, nemáme žádnou minimální hodnotu objednávky.
- Dodací list s individuálními cenami v balíku: Jako obvykle obdržíte k zásilce dodací list, na kterém jsou uvedeny i jednotlivé ceny. To znamená, že si můžete rychle a snadno vypočítat své prodejní ceny a označit zboží které jste si vybral.
- cena za položku v obchodě: Ve FloristShopu vždy vidíte jednotkové ceny. V nákupním košíku je zobrazena i cena včetně balení.
Potřebujete pomoc? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme.
Váš FloristShop-Team
Osobně nás můžete kontaktovat od pondělí do pátku mezi 9-12 a 13-16.
Telefon: +420 792 487101
Fax: +49 30 / 713 83 297
E-mail: floristshop@fleurop.de