Nápověda a kontakt
Jak zaplatím?
Platit můžete pohodlně pomocí platebních metod nabízených v pokladně. Faktura a dodací list jsou součástí balení. O nic dalšího se nemusíte starat, platba je zpracována spolehlivě a bezpečně.
Jak zjistím dostupnost položek?
Stav zásob je viditelný v procesu objednávání. Existují následující varianty:
· Skladem: Položka je skladem v dostatečném množství a bude vám co nejdříve odeslána.
· Není skladem, více skladem: Položka není momentálně skladem, ale byla již objednána a je na cestě k nám. Položka bude doručena zdarma.
· Počet jednotek na skladě, více na skladě: Jakmile je na skladě méně než 100 prodejních jednotek, zobrazí se aktuální stav zásob. Pokud jsme položku doobjednali, zobrazí se nápis "více skladem". Položky, které došly a již se neobjednávají, tento dodatek nemají.
Jak probíhá doručení?
Vaše objednávky doručujeme prostřednictvím společnosti DHL.
Standardní doprava DHL:
Všechny objednávky přijaté v pondělí až pátek do 15:00 jsou zabaleny a odeslány ještě týž den.
Mohu si nechat doručit objednávku na jinou adresu?
V části "Můj účet" v pravém horním rohu vyhledávání můžete kdykoli udržovat vlastní doručovací adresy a u každé objednávky rozhodnout, kam ji máme odeslat.
Mohu změnit fakturační adresu?
Vaši fakturační adresu jsme uložili do vašeho účtu. Pokud máte více poboček, najdete zde jejich fakturační adresy. Pro každou objednávku můžete zvolit fakturační adresu.
Co když se něco pokazí?
Děláme vše pro to, abychom vaše objednávky pečlivě a správně zabalili a odeslali. Pokud však zboží dorazí poškozené, v zásilce je nesprávné zboží nebo nesplňuje vaše očekávání, najdeme řešení. Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle +420 792 487 101 nebo e-mailem floristshop@fleurop.de.
Potřebujete pomoc? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme.
Váš FloristShop-Team
Osobně nás můžete kontaktovat od pondělí do pátku mezi 9-12 a 13-16.
Telefon: +420 792 487101
Fax: +49 30 / 713 83 297
E-mail: floristshop@fleurop.de